game day :)

Japp förut idag vid tre så spelades det innebandy match och det blev förlust med 0-8 inte det bästa resultatet kanske, men jag tyckte det var en rolig match en av de roligare på länge! :) Just nu sitter jag och lyssnar på musik och spelar ett spel med fåglar och snart får jag väl ett utbrott om jag inte klarer bana snart.
Imorgon bär det av till skolan igen och känns ju lite sisådär, men får se fram emot vecka nio då vi har sportlov!
men dagarna går snabbt så det är ett plus. Men nu kom jag ju ihåg att vi har ett fysik häfte typ som vi ska ha gjort klart på fredag, jävlar vad tråkigt! Sedan har jag nivåfrågorna i So:n kvar dom är så tråkiga att göra tycker jag men vafan får väl offra mig lite...

Nej nu ska jag klara banan som jag fastnat på..!


 
detta spel är det som jag spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0