helg nura! ;D

Japp det var somsagt sista dagen i skolan idag också. Shit vad härligt med en extra ledig dag! Imorgon blir det att äta kina mat med Sanna det gillar vi. Sedan blir det träning vid halv tre till fyra och sedan på kvällen så får vi se om det bär av hem till Johanna eller inte, det är väl inte klart än :) Låter som en toppendag tycker jag. Just ja vi hade ju nationellt prov idag i svenskan, skrivuppgift. Jag kände att det inte blev så bra kunde ha gjort det mkt bättre. Men det är just det att när jag satt där så kändes det ju verkligen så att man var tvungen att skriva bra och komma på ngt att skriva om. Jag skriver inte så bra när jag vet att jag har en tid att passa. Jag visste vad jag ville få ut av texten men det kom liksom inte ord , men försökte att knåpa ihop ngt vi får se hur det går. Hoppas iallafall att jag inte blir sänkt om det skulle gå dåligt på det nationella provet. Nej nu blir det att lyssna på musik och spela lite.



 
emma attackerar mig med fötterna på hemvägen ifrån tyskland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0