here I am :)

Sitter här och lyssnar på musik och trallar medans jag också kollar på franskan som vi har läxa i tills imorgon. Det som är mindre bra är att jag inte riktigt fattar vad jag ska läsa på känns helt flängt. Har även andra delen av det nationella proven i svenska imrogon också det innebär alltså att vi ska skriva en uppsats vilket jag inte är nervös över direkt okej jag är väl typ aldrig nervös inför prov men har kanske mera krav på mig själv i vissa ämnen och skulle då bli riktigt less om det inte går vägen ;) Iallafall så får vi ju ha med oss något gott som tex godis och sånt så jag har med mig en marabou sensation cookies and cream och en loka. På fredag är vi även lediga vilket ska bli as skönt och jag ska bara må gött plus att jag ska träna. Men ska heller inte sova bort halva dagen liksom utan försöka att gå upp i "normal" tid. Vi får se hur det går med det.
känner också att jag vill lägga mig nu eftersom att jag var så himla trött i skolan idag men det var för att jag var uppe lite längre igår och somna inte direkt. Men det är ju så att jag älskar att vara vaken på kvällen så det tar ett tag innnan man blir klar för sovningen. Jag kan heller inget på franskan men känner att jag fan tar och skiter i den orkar inte med,och jag fattar ju knappt vad det är vi har i läxa så ska fråga ifall om min franska lärare kan förklara lite för mig. Hehe lite trög jag verkar.. nej nu säger jag hejdå :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0