muntligt nationellt prov.

Japp det är det jag har haft de 2 sista timmarna i skolan, men det var faktiskt roligt tycker jag. Inga fel.
till veckan har vi prov också och vill ju att det ska gå bra eftersom att jag vill höja mig i so:n och hålla mitt betyg i franska. Men vi får hoppas på det bästa! Tog även med No hem för det har vi typ läxa i tills imorgon. Och tog även med so:n hem eftersom att jag vill bli klar med den så fort som möjligt så att jag kan börja öva och läsa på. Eftersom att det är torsdag så innebär det att jag är ledig ifrån träningar och sånt. Ganska skönt med sånna dagar det är ju då man har tid för läxor också. Måndag och torsdag är sånna dagar. Men de dagarna är bäst när man inte har ngn läxa alls för då kan man bara strosa runt och må gött.
Iallafall så längtar jag till helgen ska bli så skönt att få sova och inte behöva tänka på när man ska lägga sig utan man är vaken tills ögonen nästan inte hänger med. jag tycker det är så gött att vara vaken på kvällen är nog en kvälls människa,eller jag tycker såklart om dagarna också! haha jaja. Nej nu måste jag återgå till läxor....tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0