nu blir det strax att sova..

Har suttit och kikat på So:n nu , håller på med nivåfrågor som vi ska göra. Kollade runt på internet men man vet ju inte vad som är sant i vissa saker så man blir tveksam. Känns bättre att ta hjälp av datorn då jag tycker att man inte finner så mycket i boken och häftet på vissa frågor. Men har ju inte bara gjort So (inte för att det blev mkt gjort men satt en bra stund och bara kollade runt på alternativ på svar) Imorgon blir det att ta med sig fysik hem och göra lite innan man ska iväg på träning. Får nog ta med hem på torsdag också kan jag tänka mig eftersom att det ska vara klart på fredag. Har även franska läxa på torsdag så får nog ta med lite franska saker hem också. Längtar till helgen då läxorna är slut..men så kom jag just på att jag iaf får ägna några timmar under helgen åt att läsa på inför prov. Vi har nämligen franska prov på tisdag och So prov på onsdag.
Haha mycket tjat om skolan usch!! Men har ju också haft träning idag och skola såklart..
Men nej nu ska jag skynda i säng för vill sova nu faktiskt. Det känner man alltid på morgonen, då
tänker man alltid att man vill lägga sig i tid den dagen men det blir aldrig så. godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0