Salut!

Idag är det första dagen på sportlovet kan man ju säga, och jag har inget planerat men helgen har varit riktigt bra!
På lördag så börjades ju dagen med match och vinst blev det, sedan på kvällen åt jag pizza och var hos johanna med några tjejor :) Sedan igår så var jag och Johanna och kikade på match , det var u-laget som spelade men vi kollade aldrig sista perioden. Det blev för drygt typ. Sedan på kvällen så bar det iväg till sanna där vi var några styckna och där spelade vi spel och hade det trevligt :D Mkt rolig kväll!
Men somsagt idag har jag inget planerat, jo jag ska till sanna och kika på top-model :)
men nu ska jag väl hitta mig på med ngt roligt ( eller det blir nog inget speciellt kul )



Jag i sexan eller sjuan hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0