Sportlov !

Tjobree!

Dagen har bestått av skola och innebandy och datorn. Men skolan var ju slapp eftersom att vi har haft ungdoms liv torsdag fredag, vilket innebär inga lektioner. Hade ju franska prov i går och det kändes väldigt bra, min lärare hade rättat halva provet ungefär så jag fick se det hon rättat och det såg bra ut typ tre fel eller ngt och det är jag nöjd över! :) kändes väldigt bra då SO provet som vi hade på onsdag inte kändes/gick lika bra...Vi får se vad det blir för ngt resultat.
Aja skit i skolan nu för looooov äre ju förfan!! :D imorgon blir det att gå upp tidigt för att åka iväg mot edebeck på match. Klockan kvart över åtta har vi samling. Men det är skönt att det är tidigt ändå för då har man hela dagen kvar sedan. På söndag blir det ju fotbollsträning också. Var inte på den i söndags för då hade jag match och i onsdags gick jag inte heller eftersom att det fick bli att öva på provet. men på söndag så blir det att!
Sitter också och lyssnar på gammal musik som man kan sjunga med till och kommer ihåg vilket är väldigt roligt, man får verkligen nostalgi känsla! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0