svälja sin stolthet och be om förlåt

Tjobree!
just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och ritar lite, eller ritar och ritar jag kladdar väl mest! ;)
Så skönt med helg nu även om jag måste läsa lite på prov nu under helgen också. Men det är ju snart sportlov så får väl hålla ut. Som vanligt varit i skolan idag och sedan innebandy träning. Jag har världens träningsvärk som jag vet inte vad det är fan förjävligt detta! Har ju match på söndag och det måste gå över för annars kommer det gå skit för på träningen idag gick det inte alls för man har ingen kraft i benen ju, ahah lite klen jag låter. Jag och carro var även upp till centrum förut och sålde en annons till årsboken skönt att det är fixat men det gick snabbt och det var fint väder och man hade sällskap så det var bara fint ;) Förut åt jag tacos också vilket var hur gött som helst! '
Imorgon har jag inga planer så vi får se vad dagen bjuder på :)
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0