tråkigt eller vad...?

 tjenixen!

sitter just nu och övar på No provet som ska göras imorgon, fy vad det suger att jag suger på No. Längtar bara tills skoldagen är slut imorgon, för då har man provet gjort och man kan må gött och slippa skolskiten. Har ju även engelska läxa tills imorgon också måste vi ha läxa när vi har prov? haha okej några glosor kan väl inte skada men ändå liksom.
Det enda jag vill göra nu är att lyssna på musik och kolla på ngt bra program men icke jag får syssla med skolarbete.
nog om detta idag har jag somvanligt varit i skolan men efter skolan så bar det iväg till frisören och där klipptes det och slingades det lite, hade bara i slingfärg längst upp där min stora utväxt var , det är väl utväxt nu med men liksom inte som förut jag blev i alla fall nöjd och det är super.
nej får fortsätta med skolarbetet nu så höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0