Jag är min egna lilla hemlighet..

Hej idag är det tisdag och har hunnit med skola och träning idag och dator då. Det blir inte mycket annat under veckorna när det är skola iofs så händer det väl kanske inte så extremt mkt på helgerna heller. Måste se hur jag ska "lägga upp" läxorna nu resten av veckan, imorgon får det bli att ta hem franska och matte för på torsdag så har jag franska glosförhör och ett matte test av något slag. Ett utav mina värsta ämnen är matte det är det jag är dåligast på iallafall. Och sedan på torsdag får jag se till att skriva ner min krönika i skrivboken och kanske "finslipa" lite. det kan ta ettag och på torsdagar som är så dryga och uttröttande får även ta med engelskan hem då och öva på engelsk glosorna som vi har på fredag. Måste försöka följa mitt såkallade schema med mina läxor, för imorgon har jag träning så måste försöka göra det innan den börjar och sedan kanske kika lite på kvällen sedan när man kommit hem.

På fredag så har vi match mot gs86 (forshaga) Och hoppas att vi åker därifrån med en härlig vinst, så som i söndags. Men vi måste såklart kämpa på ;)
sen på söndag så har vi DM match , vi får se om man får vara med på den annars blir det ner och kika för den är hemma och det är ju bra!



 Jag är som min egna lilla hemlighet..jag är full av överaskningar men bär på dom inom mig tills jag vill visa dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0