klockan är nio !

Ja precis och jag vet inte vad jag ska göra. Ska man lägga sig? nej det får bli om en liten stund för kommer nog ändå inte somna vid nio , även om jag varit trött idag :) Träning imorgon också vid halv tre. Det finns både positiva och negativa saker med att vi flyttat träningen tidigare. Det som jag tycker är positivt är att vi får komma hem tidigare än vad vi fick annars, det som är mindre bra för endel iaf är att de inte hinner hem men jag har tur jag för det gör jag ;) men det kan vara roligt att stanna på skolan tills det börjar också och bara passa och skjuta lite innan vi ska ut och springa ;) (Fast det finns väl säkert inga bollar ute)
Nej nu måste jag rusa på toaletten för pissar på mig snart.
Men godnatt för today då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0