Krönika!

Hej nu sitter jag här nere i källaren med min krönika som ska vara inlämnad imorgon. Jag var ju typ klar la bara till lite småsaker. Men nu är det den tråkigaste delen och det är att skriva ner allt i skrivboken. Har det skrivet på datorn nu.
Jag har heller inte kommit på någon titel än men det kommer nog så smånig om. Har också engelska glosor till imorgon så måste kika på dom sedan och läsa igenom texten som vi fått glosor på. Ska bli otroligt skönt med fredag imorgon och det innebär att det inte är någon läxa , men ska nog ta med mig SO:n hem över helgen men det är ju bara frågor som jag ska svara på och det är inte någon större börda tycker jag.
Idag ska jag äta bakpotatis och det är så gruvligt gott! ´så det gillas.

Altså det är ju helt dött på tv program tycker jag det är fan nästan inga bra program på tv:n längre.
Visst det finns vissa som är bra men inte mycket. kommer ihåg ett tag då det var något bra varenda dag nästan och nu inget? :O jaja datorn finns ju haha.


Hittad bild på google :)



jag måste börja med skrivandet nu...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0