Månda och sista dagen på lovet..

Ja fy vill vara ledig mera jag , även om jag inte gör något om dagarna så har det varit så himla skönt att vara ledig!
Igår var jag och mamma iaf ner till Karlstad en sväng och shoppade. Sedan på kvällen kom även min kusin hit så vi spelade lite spel och skrattade åt en video hahaha!!
Det jobbigaste med att börja skolan igen är ju att jag måste gå upp tidigt och lägga mig tidigare, blir svårt nu när man vänt på dygnet lite. Det som kvarstår av dagen idag är träning och mat. När jag kommer hem efter träningen blir det väl att dusha och sedan sova :) Imorgon i skolan är det väl typ "innebandy dag" alla A klasser möter varandra och alla B klasser möter varandra sedan de som kommer till final möter lärarna. 9A kommer såklart vinna!

det jag köpte i karlstad igår ;)

  • Jeans skjorta
  • svart blus (?)
  • ett skärp
  • 3 tränings t-shirts (svart,rosa och grön)
  • svart linne
  • leggins
  • 2 BH:ar



nej nu ska jag göra ngt , men antagligen inget vettigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0