Match ikväll!

Har bara suttit här nere efter skolan och tagit det lite lungt sådär, om lite mindre än en timme så har vi samling för match.
Matchen är i forshaga och den startar klockan halv åtta. Vi får hoppas på att vi gör en riktigt bra match och att vi desutom kanske vinner! :D och vi ska ju ha roligt också såklart. Jag har längtat till helgen för den här veckan har det varit läxor nästan varje dag, det brukar inte va så mkt men den här veckan har det känts som om det var mkt att göra. Egentligen är det inte så mkt men jag är så van vid att knappt ha någon läxa alls.

Imorgon ska jag bara må gött av ledigheten vi får se om det hittas på ngt :) Ska i alla fall sova ända tills jag vaknar imorgon hihi det är nästan skönast med helgen och att man får göra vad man vill !

nej måste fan packa nu hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0