min helg

Jag kan börja med att på fredag så var det som vanligt skolan till tio över ett sen var det träning och efter träningen bar det iväg till vargnatta! Det var grymt roligt och vårat lag var fan bäst. Vi kom två , det stod 0-0 efter finalen så det blev straffar vi satte 3 och de fyra, men vi var värda etta platsen i alla fall så. Men vi hade ju roligt och det är ju det som är viktigt. Jag kom hem vid 6:00 och då var det bara att stupa i säng. Sov till kvart över tre då fick jag gå upp och göra mig iordning.

Sedan på lördagen så åkte jag till Carro vid fem för där hade vi tjejkväll, roligt roligt.
Vi åt taco paj och massa annat onyttigt! Vi hade det allmänt trevligt.

Och nu idag är det sista dagen på denna helg och ska alldeles strax göra mig iordning för match.
den börjar 2 men samlingen är vid kvart i ett. Hoppas såklart på en vinst så dä sö!
nejmen nu ska jag väl påbörja min packning och sätta på mig springkläder ha dä gött :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0