Now I know better!

Hej , idag är det fredag och så himla skönt med helg, fast det känns som om att helgen kommer ta slut för fort.
En riktigt bra sak som hänt idag är att det inte blev ngn träslöjd för våran lärare var sjuk. Skolan slutde vid tio över ett och då bar det hem för att packa och sedan dra sig ner mot hallen där det var träning sedan vid halv tre. Nu efter träningen har jag underhållit mig med att kolla på one tree hill och ätit mat och nu sitter jag här och lyssnar på musik, göttans!
Och till morgonen vid tio så drar jag ,mamma, eva och sanna till Karlstad för vi ska på öppet hus på ett gymnasium (thoren business school). Sedan får vi se vad det blir efter det inget planerat men blir nog bra.
Nej nu ska jag hitta mig på med något på datorn strax :)


har fan inga bilder på den här datorn så får bli på en snygging! 


tur att jag är jag   :)


Ha en super kväll för guds skull nej förresten för er egen skull , haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0