Onsdag today!

Japp och jag är trötter. Dagen har väl gått ut på att vara i skolan och även kolla på one tree hill. Men sedan vid kvart över sju så blir det att dra sig iväg på träning :D Förresten så är det ju knut idag också ( ungar som är utklädda och går runt till hus och knackar på dörren och får godis) vi har köpt knutgodis men kommer antagligen inte så många så det som kvarstår blir väl mitt och robins. Träningen slutar väl runt en halv nio ungefär tror jag och då blir det att åka hem och duscha och göra sig iordning för att sova, skulle vara skönt att lägga sig runt tio. Tror faktiskt att det blev den tiden igår också, gött faktiskt! I skolan ska vi även skriva en egen krönika och jag har ingen aning om vad jag ska skriva men det måste jag komma på snart. Hoppas att det blir bra iaf, det som kommer bli svårast är nog att det ska finnas något roligt någonstans i texten och jag är inte sådär värst bra på att skriva roliga saker som folk kommer tycka är roligt för det jag kanske tycker är kul kanske andra verkligen inte tycker är roligt haha! vi får se. Sedan så är jag lite nervös inför religonen för efter provet så får vi reda på vad vi kommer få som slutbetyg eller iaf vad vi troligen kommer att få , man kan säkert förbättra eller försämra (?)
Bara imorgon och fredag kvar tills vi slutar inför helgen. Ska bli himla skönt. Vi slutar ju tidigt på fredag också tio över ett och sedan vid halv tre så har vi träning, förut hade vi vid halv fyra men nu har tiderna ändrats :)

Nej nu får jag kila hejsvejs!


Jag älskar verkligen när vattnet är klar blått det ser så himla härligt ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0