Tandläkaren today

Japp halv tre var det tandläkaren som gällde och sedan hem och sätta sig här har ju även gjort ett försök med krönikan idag. Fick en fix idé när jag låg där vid tandläkaren alldeles maktlös. Tog även en fika förut wiener bröd gott dä!
Nu ska jag ju packa träningskläder för ska dra iväg på träning. Den börjar kvart över sex men åker dit lite tidigare och ger johanna lite sällskap. För hon var där tidigt idag. Franskan måste det övas på sen när jag kommer hem. Träningen slutar väl vid halv nio så kommer nog vara rätt sleten mot kvällen men tröttöga får läsa glosor bara att hålla dom öppna :) Ska i alla fall se till att lägga mig vid tio känns som en bra tid och det känns bra. Men nu ska jag packa och vandra ner mot hallen see you later aligator ! :D




Roliga sporter. Längtar lite till fotbollen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0