Torsdag!

Den drygaste dagen på hela veckan är torsdag det. Vi har sex lektioner jätte drygt. Men det som är skönt är att man är ledig ingen träning eller något. Eftersom dagen känns så lång i skolan så är nog det bra iaf. Så idag har jag kollat på one tree hill såklart men det var sista skivan på säsong 6 och säsong sju är hos malin. Men ska också gu upp för att kolla på handbolls VM strax redan börjat men. Imorgon blir det skolan och vi slutar tio över ett härligt!
Sen har vi träning vid halv tre och sen vid fyra så går bussen mot torsby och där blir det vargnatta. Hoppas på att det blir roligt också. Hoppas jag inte blir allt för trött haha! får sova bort hela dagen på lördag nästan. Måste ju vara utvilad till aftan på lördag för då ska vi ha tjejkväll igen ska bli super. Vi har planerat lite mera denna gång inte bara att vi kommer på det samma dag liksom, haha men man ska vara spontan det gillas! 
Och på söndag har vi match också den är hemma det är bra för om jag inte får vara med så kan jag ju gå dit och kika :D
Och om jag får vara med så hoppas jag att jag gör bättre ifrån mig än vad jag gjorde på förra matchen, det gick inte alls för mig då och jag överdriver inte. Men hoppas isf på att göra bättre ifrån mig både för mig och för laget :)

nej nu får jag gå upp till handbollen hörs väl!




håret där vill jag ha! har jag sagt förut men blev absolut skit dåligt när jag klippte mig
fast nu har jag hittat en frisör jag gillar bättre som fixat det till det bättre iaf men vi fick göra lite i taget
det var jätte konstigt klippt. hon förstog inte hur frisören hade tänkt riktigt, hehe.
nu har jag fått klipp och färg tid den tredje februari. Var ochså länge sedan som jag använde mina glasögon i skolan och på dagarna så att säga. just nu har jag dom på men har dom bara på på kvällen. Gillar att ha linser för det är liksom så jag ser mig själv.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0