Everything but you.

Hej, idag är det fult väder ute vilket är en bra anledning till att kolla på film och ha det mysigt hela dagen! Ska fråga mamma ifall vi kan åka iväg och hyra film senare. Skulle vara super, har inte hyrt film på länge nu! Ett tag så hyrde jag jämt.
Så min dag kommer vara slapp med filmmys.

Igår så var det sommarfestlival här i munkfors, helt okej tycker jag bra band och så men det är ju tråkigt att det inte kommer så mkt folk, inte bara för de som fixar iordning allt utan de som spelar också!

Ska till skara ngn dag till veckan om det är bra väder. Där har jag aldrig varit förut så ska bli lite små skoj sådär.
Nej nu ska jag jämt gå upp och kika en sväng.



Kommentarer
Postat av: malin

du blir ju visst snygg på bild sandra, de är ju bara jag som blir de!!

du är fan snygg jämt! :)

2011-07-25 @ 13:39:53
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0