Finally see what it means to be living.

Hej, det är fint väder idag ,solen skiner. Tror dock att det kan vara den sista soliga dagen på länge. Imorgon skulle det bli skapligt också, men sedan resten av veckan och nästa vecka så skulle det bli mulet och regn här och där. Men jag hoppas på att det ändras såklart. Men vädret behöver ju inte hindra en från att ha roligt !

Var till punkten och åt glass med Mia och hennes lillasyster förut. Sedan har jag även sett på en film som var super bra verkligen! Aja , ska snart göra mig klar för fotbollsträning idag igen ;)
Vi har ju egentligen träning på torsdag men vi hade ingenstans att vara då så vi fick köra idag istället, men ganska gött tycker jag för då har man resten av dagarna denna vecka lediga att göra saker på.

Efter träningen så blir det att trampa hemmåt för klockan kvart i nio så är det semifinal i damernas fotbolls VM, Sverige möter Japan så vi får hålla alla tummar och tår!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0