lördag natt.

Hallå, kom hem ifrån sunne för inte alls länge sedan. Var väl ingen större hit tyckte jag. Var på dåligt humör också vet inte varför brukar aldrig va så , inte riktigt så iaf. Kände att jag hellre hade gjort ngt annat och varit ngn annan stans än det men shit pommesfrites. Haha vadå party killer?!?
Men kan ju glädja er att många hade roligt så lyssen int på mig.

härligt att ha varit ensam här hemma i några dagar nu känns väldigt bra. Inga hundar heller , ett extra plus i kanten på det da! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det spörs väl.

Nej nu ska jag lägga mig och sussa sött precis vad jag vill göra just nu.


såhär såg jag väl ut da, ingen bra bild på klädera ra men skit i dära liksom! godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma persson

din ny proffa bild på facebook da eller?!?!!

2011-08-02 @ 15:11:17
Postat av: emma persson

men jag menar att du ska ha den där som profilbild på facebook!

2011-08-11 @ 18:29:56
URL: http://eemmaperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0