mycket speciell.

Hallå! Fin dag idag med , är väl bra det. Idag har jag varit lite duktig faktiskt, plockat ur och i diskmaskinen, vattnat blommor, städat undan mina saker och gjort ren två tröjor ifrån hundhår! går inte att förneka min entusiasm. 

ikväll blire nog sanna annars inget antar jag. Måste även påpeka att fotbollsträningen igår var riktigt super kul!
Hoppas också på att helgen kommer att bli rolig, på lördag är det match (om man blir uttagen) och efter matchen så ska man väl på fryksdalsdansen. Kul att se lite folk.

Igår var jag även iväg till sunne och spelade minigolf , sanna förlora! ngt som måste sägas. Gud så grini haha!♥










bilder på jag idag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0