stand my ground.

Hejs! Dagen har tillbringats med sanna och sedan lite senare så försökte vi få med lite folk te hästskoholmen. Kom folk men inte så väldigt många kanske men trevligt iallafall tkr jag! Vädret har varit bra också, lite konstigt kanske kallt ibland och helt plötsligt blir det skit varmt. Men gött att solen skiner iaf. Imorgon har jag inga planer förutom att jag har fotbollsträning på kvällen,fast vet inte var och när riktigt för det har inte kommit upp på hemsidan än.

Måste bara säga att jag njuter av sommaren och jag vill att den aldrig ska ta slut. Men tycker såklart att det ska bli lite roligt/nyfiket att börja ny skola och få nya klasskompisar och så. Fast vill ändå ha kvar min gamla klass.



midsommarbild på mig och johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0