wanted.

Helu, nyss kikat på en film och ska dra mig mot sängen. Idag har jag bakat cupcakes och sedan har pilla och de varit här under hela dagen typ. Senare på kvällen träffade jag Malin och Johanna en sväng, trevligt!

Morgondagen kommer att bjuda på fotbollsträning! och sedan efter träningen blir det antagligen att kolla på navy csi och dricka te och mysa med mamma (hehe) lite mysigt sådär.

Fryksdalsdansen till helgen också , fast vet inte om jag ska dit än. Tänkte ju det först men nu vet jag inte riktigt det är väl kul att se lite folk och så såklart! men aa somsagt så får vi se.


Fiskbensfläta som mia gjorde på mig en gång. I like!



Bild på cupcakes jag gjorde en annan gång. Idag hade jag chokladfrostning vilket jag tycker ä goast!

Kommentarer
Postat av: malin

ah men de är väll du som ljuger, du är ju fan dyng snygg på bild med!!! :D

trevlig trevligt va det att, goa cupcakes verka va! :)

2011-07-26 @ 18:13:40
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0