Glory.

hello! Tisdag idag då och dagen är ganska full spikad :) var te sunne förut för att förlänga ett halsband jag fick på examen. Vi gick även runt och kikade lite så jag fick med mig ett linne hem som jag gillade! köpte det på lindex. Såklart blev det även glass i värmen. roligt att solen och värmen börjar komma nu.
Efter att vi kikat lite i sunne så åkte vi hem igen och åt. Nu har jag suttit vid datorn en stund och ätit jordgubbar samt kikat på glee. Sen vid fem har jag samling på klingevi inför fotbollsmatch i lesjöförs. Matchen börjar klockan sju så lär va hemma runt tiotiden eller senare tänker jag.

Imorgon ska det bäras ved. Vad gör man inte för pengar? Men det kan faktiskt va ganska kul att lassa in ved tycker jag man gör ngt hela tiden och det är ju kul när man har sällskap. Så det blir antagligen det jag kommer göra på insdag och torsdag. Ska även till optikern på torsdag, var tydligen tvungen att göra synundersökning innan jag ska beställa linser igen och de jag har nu går ut 14 juli. Har fotbollsträning på torsdagkväll också.
Sista matchen på vårsäsongen idag också. 

Men nu ska jag väl lyssna lite på musik och bara kolla lite och strax packa väskan för att dra iväg på samling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0