Just feel a little lonley tonight.

Hej! Dagen har spenderats i skättkär på match, vi förlorade mä 0-7. Just nu sitter jag och väntar på att få grillat kommer inte sitta lite fint dä! Skulle ha grillat imöra men blev idag vilket är suuper gött!
har massa skolarbete som ska vara gjort tills på tisdag, usch jag har ingen ork och lust. Kommer iaf inte sätta mig ikväll med det för då blir det bara skit, bättre att sätta sig någon annan dag när man har lite lust iaf..

Mia skrev nyss också och frågade om vi kunde hitta på ngt så det blir att hitta på ngt med henne efter maten :)
Kuligt da!

Men nu går jag upp och kiker om maten är färdig snart.


och jävlar vad varmt det vart idag. Men gud va bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0