Revy bland annat.

Halloj! Vi 9:or håller ju på med en revy nu och på tisdag så är det första gången vi visar upp för "full" publik. Men kan bara säga att det är hur kul som helst!
Dagen idag har spenderats med att öva på revyn och hängt med sanna. Längtar så tills jag vaknar upp på lördag och man känner att det är sommarlov, fy FAn va gött!

Ska väl skäm ut mig på examen också! ska nämligen sjunga , men man får väl bju lit eller? haha kvetter om de får ont i öra , de får väl skylla sig själv isåfall höhö.
Nej men sluter ju nu så då har man ju ändå inget att skämmas över till hösten! :P

Men kom just på att jag ska skriva en sak till comenius också, så töligt men jag får offra mig! sad but true..
en lite oseriös bild kanske , på examen förra året ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0