Earth hour.

Ska ni släcka all elektricitet ikväll 20:30-21:30? Jag tycker det är skit mysigt jag samtidigt som det är en god gärning. Jag är osäker på om vi ska göra det här hemma för tror pappa ska se på ngt program men ska iaf släcka överallt förutom tv:n då kanske. Det är ju bättre än inget alls skulle jag tycka.


Har förövrigt kommit en liten bit på VG frågan i So.n skrivit 3 och ½ ark papper men ska skriva lite till och sedan fråga mamma vad hon tycker om mitt svar , hehe. Det känns ganska dåligt om jag får säga det själv.
Men nu måste jag skriva igen.


höres!♥



snygga google bilder jag lägger upp jämt, men tycker att det ser lite trevligare ut. :)
har ju inga bilder på min dator jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0