Fotboll.

Hallå! Ska om en liten stund packa väskan för att bege mig ner till hallen på fotbollsträning. Det var ifrån klockan 19:00-21:00 och inte till 22:00. Rätt gött ändå så kanske man hunnit hem och duschat tills lite efter tio istället för typ elva.

Hade skit svårt med att sova inatt också, kändes som om jag bara låg och blundade men aldrig somnade riktigt helt, nej fy hoppas det blir bättre inatt iaf.

Imorgon är det EM kval Sverige-moldavien, det ska jag allt se på sörrni! Hoppas ju såklar på att sverige vinner också!




Nej nu ska jag göra mig klar för träning.

Kommentarer
Postat av: Melvinsilje

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-05-10 @ 16:38:20
URL: http://melvinsilje.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0