goa måndag :)

Japp måndag är lungt den skönaste skoldagen på hela veckan. Känns som om skoldagen går skit snabbt och det är bara lugna lektioner. Så skolan har alltså varit bra idag. En sak som jag hatar med denna vecka är ju nationella provet i fysik som kommer gå åt helvete ända in i rompa! nej jag kan inget, orkar ju inte läsa på det heller så får väl skylla mig själv egentligen. Läser lite här och där att "läser på till np i fysik" osv och jag bara...fy fan vad detta suger! är jag den enda som inte orkar öppna boken ens elr?

Vill även passa på att säga att jag älskar mitt rum och det är fan bäst :D
haha ja det finns ju kärlek till allt sägs det ju!

men vafan nu ska jag kila , tjenixen ;)


sommar och barfota :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0