More then anyone

Hallå där! Spelade ju match igår och vinst blev det super go vinst! Vann med 5-2 och förra gången vi spela mot dom så vann de med 8-1 så det blev ju lite förändring. Och jag fick göra mål också, riktigt härligt faktiskt. Det var en sjukt rolig match med tempo och fight! Bra stämning i laget och det kändes verkligen som om vi gjorde det tillsammans och det var en bra känsla! det var liksom inga klagomaål hit eller dit utan bara roligt igår :D aja slutpratat om matchen.

Idag, lördag alltså så kommer Johanna hit och vi får se vad vi gör för ngt. Ska iaf sätta på mig lite kläder och göra mig iordning sitter här i myskläderna än, så måste fixa mig lite!
Ligger inne med ett jävla skavsår på tå jäveln också! fick det ju efter pjäcksorna när vi åkte skidor. nej fyfan!
Aja måste rappa på nu och bli klar innan johanna kommer :D


Ja detta var några år sedan det! 2 år sedan tror jag :)
ja  lite förändring finns det ju ;)


detta är iår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0