never fear the unexpected

Tjobree! Ännu en skolvecka avklarad, känns skönt med helg. Vi hade ju iallafall frilufsdag (stavningen) igår då vi var till hovfjället och åkte skidor, det var super kul! Så man får ju inte klaga på det iaf. Inget behövde vi betala heller ;) Aja fedag idag alltså och jag kom hem ifrån skolan efter ett ngn gång och sedan vid kvart i sex så har jag samling till innebandy match , som är hemma och det är riktigt najs bajs dä!

Försöker nämlingen att lära mig att spela hungry heart på gitarr men jag är ingen instrument människa haha!
Aja övning ger färdighet (sägs det)
Jo har även fått tillbaka 2 prov denna vecka Franska prov och Religions provet.
Fick MVG på båda så det är jag nöjd över. Så skönt att det gick bra på So (religion) provet , jag som trodde att det inte gått bra. 


tralalalalalala...just nu har jag brist på ngt att göra så jag bestämmer mig för att kika om det finns nåt roligt spel jag kan spela lite på , ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0