Samhällsekonomi.

Ja jag måste göra SO idag också, så ska försöka börja med att tänka ut vad jag vill få med i svaret. Är ju en MVG fråga så man vill ju skriva ett bra svar. Och somsagt jag vill absolut inte sänka mig i samhällskunskap eftersom att jag fick Mvg i det på höstbetyget. Kom just på att jag inte var riktigt klar med VG frågan än heller men det går nog snabbt. Tog även med mig för lite papper hem så får ta med mig mera hem imorgon, får skriva i boken när pappret tar slut så får jag skriva över det när jag fått mera papper.

Har pyjamasen på mig och det tänker jag att fortsätta ha hela dagen, bara för att jag bara vill vara super slö idag!
Blir hockey snart också vid fyra. Maten är också snart klar vilket jag ser fram emot, kommer få så god mat!


Veckan som kommer, kommer att vara både tölig och rolig! Det töliga är att vi har engelska prov och att jag måste vara klar med SO:n och ha läst ut boken i engelskan. Det som kommer att bli roligt är såklart att vi ska möta pöjkera i innebandy på fredag och en till sak som är bra är att veckorna går så himla fort!
Nej nu ska jag skriva i SO:n innan maten och hockeyn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0