Sidewalk.

Tjo flöjt! Varit hemma ifrån skolan ett tag nu och ska försöka att dra igång med lite skolarbete. Fan vad kul..
Hade ju nationella prov i franska,hörförståelse idag och gissa om det gick åt helvete eller? svar:JA.
Jag förstår ju inget när dom bara babbler på. Jaja nu är det bara en del kvar i franskan, skrivuppgiften. Den är imorgon så måste kolla lite i boken om mig (en bok som vi skrivit om oss själva i) Ska också göra en So fråga har jag tänkt så att jag bara harv MVG frågan kvar. Och ska även försöka att hinna med lite läsning i boken jag läser i engelskan eftersom att våran engelsktimme går bort imorgon pga skriftliga delen i franskan och vi ska vara klara med boken nästa vecka. Kom just på att jag måste göra klart en sak i svenskan också, får lov att ta med mig hem imorgon...

Nej nu måste jag sätta fart och försöka att vara färdig till klockan sju för då blir det hockey minsann!



ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0