the first cut is the deepest.

Hallå där! Dagen har bestått av skola, utvecklingssamtal och lite matte här hemma. Men jag orkar fan inte med en del uppgifter så jag skiter i dom. Funderar starkt på att lägga mig och sova nu. Skulle vara sä jävla skönt med två tidiga kvällar i rad.
Idag har jag fan gottat mig nog, tog glass med banan och chokladsås efter att jag kom hem ifrån skolan och senare på kvällen tog jag en sådan där dubbelnogat..

Vi skriver ju kostdagbok nu också. Det är på gympan vi fått det häftet. Det är iaf bara i en vecka som tur är.
Haha jag försöker att inte äta allt för mkt gott under veckorna när vi skriver den. Fast idag blev det lite då men på ngt vis känns det som om det var bra ändå. annars så kanske det ser ut som om jag "fuskat".
Haha hur ska det bli till helgen då? brukar fan äta ngt gott varje dag känns det som..jaja nu låter det kanske värre än vad det är! jag köper ju inte stora godispåsar varje dag liksom men jag tror ni fattar :9

Längtar så mkt tills skoldagen på fredag är slut för du är det helg igen! Match på lördag också mot hagfors KUL! (om jag får vara med såklart) Sista matchen är det också...det är tråkigt. Men nu är det fotboll som gäller så får vi spela innebandy igen till hösten! Hoppas att vi får ha det laget som vi har iår, älskart♥

Nationella i franska imorgon, hörförståelse. Det går väl fan inte att höra när fransmän ska prata som två snatter aper med massa könstiga ljud och man fatter inget...Är det bar jag som tkr så eller?...Nej jag trodde väl inte det!

Men sussa sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0