Vår känslor!

Ja vårkänslorna kommer när snön börjat smälta bort och solen skiner och det är alldeses för varmt för vinerjackan!
Men det som ändå är ruskigt tråkigt är när all snö som kommit smälter och det blir massa slask. Skorna är aldrig torra en hel dag.. Men det varar ju inte för alltid och vi får vara glada för att vi äntligen efter en super lång vinter får lite annat väder. Men jag klagar inte gillar vintern och tycker denna vinter varit perfekt , kanske lite väl kallt ibland men,men. Haha det var väldigt vilket prat det blev om väder haha!
Men Dagen idag ha inte bestått av så mkt jag gick upp vid tio tiden tog mig frukost och satte mig vid datorn. Vid två kollade jag ju på damernas stafett som svenskarna tog silver i. Och sedan vid fyra så gick jag och sanna upp till klingevi på ett fotbolls möte, dom ska ju starta ett damlag i munkfors iår. Men varit till råda och tränat några gånger nu och det är bra och roligt men det är ju så nära att spela här och man tar sig lättare hit bara att slänga sig på cykeln liksom eller gå det tar ju inte alls lång tid. Efter mötet så passade jag även på att fylla på mitt rese pass när vi ändå gick förbi centrum. När jag kom hem blev det att börja med maten eller mamma gjorde väl iordning maten och jag fixade salladen. Sedan har resten av kvällen spenderats nere i mitt lilla rum i källaren där jag suttit vid datorn och kikat lite.

Morgondagen kommer bli riktigt najs bajs om det blir som man hoppas. Det är typ arton tjejer i nian som ska åka iväg till Sunne där vi ska bowla och äta , bara ha det super trevligt får vi hoppas. Kanske kolla runt lite i Sunne innan vi drar till Bowlinghallen och äter Taco buffe , hihi!
Men Innan vi åker iväg på bowling så har vi innebandy träning och så ska jag se på herrarnas stafett och hoppas på att det går bra.
Nej herregud imorgon ska jag allt visa mina bowling talanger , om man ska säga talang?


Denna eyliner måste jag gå in och köpa på mias för min är slut finns typ bara pyttelite
kvar i den och denna I like! har en annan som är som en penna men den är svår tkr jag för det blir inte riktigt svart när jag målar på ögonlocken känns som om jag gör ngt fel för när jag gör på handen så blir det svart och perfekt och det känns skit lätt att måla med den, aja skit samma ska iaf köpa denna om jag får tummen ur ngn gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0