Vinter igen...

Ja såklart så snöade det imorse när man vaknade och fortsatte under dagen. Man ska fan aldrig hoppas på att våren ska komma för då blir det tvärtom!

Aja skola idag och den gick fort och sedan var det ju innebandy träning sö jävla roligt ska ni veta , underbart!
det är kul att fotbollen börjat och så igen också men kommer ändå sakna innebandyn alla dessa månader när det är fotbolls säsong. Det har varit en så himla rolig innebandy säsong iår! Hoppas att vårat lag spelar tillsammans till hösten också, annars blir det ju inte detsamma! :D
nej ´fy vad kul det känns med innebandy nu för tiera!

Och match har vi imorgon också mot skoghall, då ska vi kämpa på och spela mot vinst.
Roligt att vi spelar emot hagfors sista matchen också (men det är nästa helg som tur är så än är det inte sista matchen), alltid kul att möta dom för vi är alltid så himla sugna på att dänga dom, vilket inte är ngt problem för oss ;)


Ja vad gör man jo lyssnar på musik och skriver lite med Pilla (min moster) på facebook.
Hon skrev förut att om vi vinner så ska hon köpa glass åt mig vilket jag tyckte lät underbart så nu VINNER vi för att jag ska få glass (a) nejra haha men hon kan allt vara snäll den dära pilla :D!
nej godnatt och ha det trevligt.

 
fight for this baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0