be yourself

Tjobree! nyss ätit pasta ost och skinksås. Efter skolan hade det ju varit meningen att plugga inför no provet imorgon. Men tog upp det en gång och skrev lite men sen orka jag inge mer. Fan mä! Jag skiter fan i allt nu på slutet jag men inte bra det heller ju... Det är ju det att jag har ingen ork att göra ngt som kräver tänkande! jaja får absolut inte få ig heller så är illa tvyngen att kika på det.

Blir säkert efter träningen vid tio eller ngt, nej fy tusan jag får sitta hela natten om jag måste.!
känns bra att få komma igång med fotbollen nu igen. Träningsverk i låren har jag också, det är gött att åka på träning då för det brukar släppa lite ;)

lyssna älskar verkligen denna låten!♥  Anne Marie Almedal – Himmelblå 



bild ifrån italien , tyckte den var lite rolig ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0