I won't back down.

Tjo, Måndag idag och imorgon är det sisia skoldagen denna vecka!  Riktigt gött ska det bli med ledigt är ju ledig ifrån onsdag ända te måndan. Men allt är inte najs, har franska prov (muntligt) imorgon men det är inget stort och det är gött. Kommer inte vara svårt om man tränar mkt heller. Men har inte kollat ngt på det så får ta tummen ur och göra det kanske.

Har även ett prov nästa vecka, i kemi..bläh! Men kommer inte få mer än g i No ämnena så satsar inte högre nu i slutet orkar inte att försöka ens. Kommer nog in ändå skulle jag tro även om jag skulle få lägre poäng än det jag har nu. Har sänkt mig i fysik vet jag men då har jag höjt mig i musik också så det går jämnt ut där iaf. Hoppas verkligen på att jag får ha kvar mitt MVG i franska.

Sedan har jag so uppgifter att glöra. Men ser till att bli klar med miljön och har jag tid över gör jag önskekurs i historia. Men då ska den vara bra gjord och inte bara slarvigt gjord. Entra gjord bra eller inte gjord alls!

aja nog om skola...

Så ikväll blire att äta pommes frites och kycklingfilé gottigott!
Var ju till göteborg och gick på liseberg och sov på vandrarhem med klassen i häljas, fan va kul det var!
Vill fan dit igen och åka massa karuseller, yeah!

Aja , får avbryta min stund med lyssing av tom petty och börja med franskan...himla skit tråkigt!





Full moon fever-tom petty ♥ lyssna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0