Träning!

Halloj! Japp efter skolan vid tre så stannade jag kvar för våran musiklärare lät oss komma till musiken och typ spela upp instrument och öva och så , mysigt faktiskt och kul. Spelade upp på mvg nivån och jag tror jag klarade det men är ju inte säker , han sa väl typ det men aja haha! gött det iaf!

Nu sitter jag här och sedan är det fotbollsträning, borta i olsäter det får bli att ta mopeden dit för mamma har beslagtagit bilen. Men aja och litte fet jag ska vara innan då och käka pizza men det känns ju goer på nö vis att äta den innan än efter att man har tränat! ;)

mycket det skrivs här btw men har fan inte kommit ihåg eller kommit på tanke att blogga :)
aja måste även se till att börja med SO uppgiften snart , väldigt snart! sedan ska jag även göra önskekurs också , så vi får se hur detta går.

Men nu ska jag kila hejsvejs!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0