Bed time.

Yepp! dags att hoppa i sängen nu om en stund. Idag har jag varit i skolan som vanligt och efter den blev det att följa med johanna hem för att plugga på hemtentan. Vi bakade och sjöng taket av huset innan vi började med tentan. Men vi kom att igång även fast det verkade lite trögt ett tag där. Men sedan får vi höra att vi får över helgen på oss med hemtenten. Det betyder att vi inte behöver lämna in den imorgon som planerat, wohoo!
Fast vill ändå vara någorlunda klar imorgon, vill inte ha det över helgen ju! Sen så har jag ju engelska som jag måste göra jävla bajshål skulle jag vilja säga.

Hatar förövrigt allt skolarbete nu, bajs!! vill bara ha jullov. Har ett PM som jag inte ser fram emot. men det är väl det sista som vi har att göra i skolan iaf! hahha hade matte test idag också,det gick mindre bra! Men jag har aldrig varit bra på matte. Men det fula är att jag oftast är påväg att göra rätt men tror att ag har fel eftersom att jag inte kan matte så då ändrar jag och får fel ist för rätt, vadå dum !?



Moi! roligt inlägg förövrigt...lägger mig istället min säng behöver fyllas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0