En mus i vårt eget hus.

HalloJ! Japp vi har en mus i vårt hus. Blev lite små paff när jag såg den i mitt rum. Men sedan blev jag bara rädd,haha! blir att sova uppe inatt då musen är spårlöst borta jag vet dock att den inte är kvar i mitt rum men ändå! Vill helst inte ha en natt gäst av den sorten,höhö.





Jag efter tha träning.




Kycklingsallad blev det! mumma.


sädär fräsch efter en träning.


Hata,hata hur mitt öra sticker fram så vackert men skitsamma.
Denna tröjan fick jag idag genom innebandyn,like it alot!
Okej fick och fick vi får ju betala,eller sälja lotter och såklart valde jag å betala inte fan säljer jag lotter frivilligt iaf. En sak som är säker. hejsanhoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0