Fotbollsavslutning.

Yepp, fotbollsavslutning står på schemat. Klockan  sex börjar det. Är redigt avundsjuk på de som har innebandy match idag, jag Håller tummarna och hoppas på att det blir en vinst! Jag ska ju även på tjejkväll ikväll, därför hoppas jag att avslutningen inte håller på för länge utan att vi äter och sedan delar ut priser. Jag tror inte att vi ska göra så mkt mera men vem vet. 

Undrar vad det blir för mat förövrigt. Ngt gott hoppas jag! :)
Måste säga att vi fick en ny hemtenta i historia igår, men goare än vanligt prov. Vi har ju 5,5h historia i veckan + coachtider så det ska nog gå bra. :) Men jag vill ju så gärna få ett bra betyg men svårt är det!



Jag och sanna i skolan igår :)




Sitter med handuken på huvudet och ska alldelles strax blåsa och platta håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0