I belive in you.

HellÅ! Tisdag idag och har ju varit i skolan som vanligt och efter skolan följde sanna med hem. Vi kollade på engelskan och gjorde lite där. Nu har jag kollat på gossipgirl, lyssnat på musik och spelat spel på telen. Känner att jag borde sova då jag alltid går upp typ för sent. Idag gick jag upp tio i sju..haha men jag är snabb som vinden. Fattar inte, jag är jätteseg annars när jag ska skynda mig men på morgonen får jag räserfart!

Måste ju bara tillägga att jag går på grymmaste skolan!! bra å roliga lärare inte gamla tanter som är tråkiga. Sen så äre ju bar så himla roligt fölk Sen att jag går där ger den ju en helt klar toppstatus..haha skämt å sido.


Snygga brudar, ja såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0