Internet är ju bra..om man har så att säga.

Japp,hemma finns det inget internet och så kan det vara i tre till 5 dagar till. Jävla bajs!  Nu sitter jag i skolan och har historia. Får inte mycket gjort men hjärnan har pausat upp lite tror jag. Skönt med internet iaf, jag känner mig som normalt nu. Jag får göra saker istället för att sitta vid datorn och glo, kanske bra med lite internet frihet. Okej jag ångrade mig direkt jag skrev den där meningen...!!

Men ikväll blir det tjejkväll hos Emma pemma, spel och mys blire!


Johanna masserar mig ! ;)


Det är inte allltid lika skönt vill jag lova! och jag har verkligen ont på bilden då jag inte märkte förens efter ett tag att jag tagit bilden! ...smärta.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0