Med en tekopp i min hand.

Hej, kom hem efter utvecklingssamtal och massa skratt och kikande på stan. Så underbart gött med fredag imorgon, awsome! Kommer bli en bra helg tror jag minsann. känner att historian får bära eller brista.

Såg att flera stycken skickat sitt namn till 118800 för att se vad det står om en. Lite kul tycker jag så var ju bara tvungen att göra det jag med. Eftersom att jag inte har så mkt att skriva så skriver jag jämt det jag fick av mitt namn.

Lillgamla Sandra är en ung snygg tös med massor av energi! Hon älskar att vara i centrum och är ledare för sin lilla flock av unga damer i skolan. Förutom att skriva på sin egna blogg så brukar hon tjuvröka på rasterna och snacka om killar och hello kitty med sina tjejkompisar. Hon drömmer om att en dag få rida på delfiner med sin drömprins Sebastian.

Lite kul ändå, :)


Fräsch tjej..!

Ja som sagt, med en tekopp i min hand..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0