Mig ska du inte tycka synd om,du vet väl hur nöjd jag brukar va.

Hejej! Lördag idag. En så himla ovärd dag än så länge. Har iaf gjort klar historian så det känns bra. Men även om jag har tentan borta  så känner jag ingen större lättnad ändå, har nämligen 2 analyser att göra tills på torsdag och jag har inte gjort ngt nästan. Har sån prestationsångest på ngt vis. Vill ju att det ska gå bra på sakerna vi gör i skolan, men på samma gång orkar jag inte att engagera mig. det känns ändå som att jag inte kommer lyckas även om jag skulle anstränga mig till tusen. Jag vill ha jullov kan man säga! :)

Men nu väntas mat och sedan en promenix med mia, ska bli kul! Så skönt att gå på kvällen, frisk luft och bara allmänt najs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0