super bass.

HallÅ! Sitter vid köksbordet med sanna. Vi har arbetat med historian. Min hemtenta känns inge bra. Det känns som om det inte kommer gå så bra och absolut inte efter den sista uppgiften som gick åt..ja fan!  Men jaja jag är väl bara e människ!  Känns ju lite surt att vi bara har historia nu i höst och får ett betyg i det till vintern. Det skulle ju vara lite bra om det gick bra på hemtentan men blir det som jag känner på mig så blir det säkert ett D.

aja träning sedan! gött att röra på sig lite. Ska även hinna med att kolla på Anno 1790 idag också. Bra serie på ettan. Svensk med läldre stil och det handlar om olika mord och grejs typ.



Jag och johanna i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0