this could really be the good life.

Hejs! Gick upp vid halv tolv och har inte gjort mycket mera än ätit frukost, suttit vid datorn och nu lyssnar jag på musik. Johanna kommer hit kvart i två eller något och då ska vi vara så duktiga att vi ska arbeta med historian. Men skulle vara så jävla skönt om man fick den gjord, eller iallafall ganska mycket gjort.

Kollade ut jämt nu och vilket jävla dass väder! så grått som det kan bli. Sen ikväll är det träning som gäller. Annars ikväll händer väl inget kan jag tänka mig eftersom att träningen slutar såppas sent.

Jo måste ju även tillägga att jag var på tjejkväll igår, mycket trevligt må jag säga!






glajj bilder! Nu blir det att kasta in linserna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0